Σάββατο 8 Ιουνίου 2013

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΓΙΑΝΝΗ ΜΟΥ --- ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΟΥΚΙΑ ΣΠΕΡΝΩ

Απίστευτο!!! Δείτε τι απάντησε το ΓΛΚ σε συνάδελφο για την επιστροφή της διαφοράς κρατήσεων περίθαλψης, εισφοράς αλληλεγγύης και έκτακτης εισφοράς


 
 
 
 
 
 
ΠΡΟΣ: κος ΖΗΣΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ, Α.Μ. 1710...............

ΘΕΜΑ: “Δίνονται Πληροφορίες”.

     Σε απάντηση της από 03-06-2013 ηλεκτρονικής σας επιστολής σας γνωρίζουμε τα εξής:

1) Το 1/6 του ποσού των 867,16 ευρώ, (που εισπράξατε αχρεώστητα από 01/08/2012 έως 31/12/2012 λόγω αναπροσαρμογής) ήτοι 144,52 ευρώ, που παρακρατείται από 01/02/2013 από τη σύνταξή σας, θα αφαιρεθεί από το ακαθάριστο ποσό της σύνταξης που θα λάβετε το 2013 και όχι από αυτή που εισπράξατε το έτος 2012.

2) Δεν προβλέπεται από τον ν.4093/12 η εκκαθάριση και η επιστροφή της διαφοράς κρατήσεων περίθαλψης, εισφοράς αλληλεγγύης και έκτακτης εισφοράς λόγω αναπροσαρμογής – μείωσης της σύνταξης στους συνταξιούχους.
Εκ της Διευθύνσεως
 
Η ερώτηση ήταν
 
   
 
 
 
 
 
 
   Καλημέρα, έλαβα πριν από μερικές ημέρες την βεβαίωση για τη σύνταξη που εισέπραξα από 1-1 έως 31-12-2012.Από έλεγχο που έκανα διαπίστωσα ότι η αναδρομική κράτηση που μου έγινε και συνεχίζεται να κρατείται, λόγω αναπροσαρμογής της σύνταξης από 1-8-2012, δεν αφαιρέθηκε από το ακάθαριστο ποσό της σύνταξης. 
     Επίσης δεν αφαιρέθηκε η διαφορά των κρατήσεων στη υγειονομική περίθαλψη, εισφορά αλληλ/ης και έκτακτη εισφορά αλληλεγγύης η οποία προκύπτει μεταξύ των κρατήσεων που μου έγιναν πριν τη μείωση της σύνταξης και μετά την μείωση (π.χ. μου κρατήθηκε πριν τη μείωση ως εισφορά αλληλεγγύης ποσό 159,46 ευρώ ενώ με την μείωση έπρεπε να μου κρατηθεί ποσό 117,74 ευρώ). Επειδή τα παραπάνω ποσά είναι σημαντικά για την οικονομική μου κατάσταση λαμβάνοντας υπόψη ότι εισπράτω κάθε μήνα ως πληρωτέο ποσό 180 ευρώ, παρακαλώ για την ενημέρωσή μου για τις παραπάνω κρατήσεις.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
ΖΗΣΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ του ΠΕΡΙΚΛΗ
ΑΜ 1710............, Aθήνα  03-06-201

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου