Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2015

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΜΕΛΟΥΣ ΔΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΜΥΛΩΣΗ ΝΙΚΟΛΑΟΥ




                       
Νικόλαος Δημ. Μυλώσης
Σμηναγός  (ΥΥΔ)  ε.α.
Υποψήφιο Μέλος ΕΑΑΑ
Παράρτημα Θεσσαλονίκης




Αγαπητές φίλες, αγαπητοί φίλοι συνάδελφοι της Πολεμικής Αεροπορίας και μέλη των ορφανικών οικογενειών.

Σας ενημερώνω ότι έχω την τιμή να συμμετάσχω ως υποψήφιο μέλος στις αρχαιρεσίες του Παραρτήματος Θεσσαλονίκης της Ένωσης Απόστρατων Αξιωματικών Αεροπορίας (ΕΑΑΑ).
Ζούμε σε μια περίοδο που αντιμετωπίζουμε μεγάλα οικονομικά και κοινωνικά ζητήματα. Μια εποχή που έχει ανάγκη τη συνεχή ενεργή συμμετοχή μας στον αγώνα για την αποκατάσταση των αδικιών. Ένας αγώνας  που μπορεί να είναι αποτελεσματικός μόνο  μέσω της δυναμικής εκπροσώπησης στα θεσμικά όργανα του κλάδου μας.
Σε όλους μας πέφτει το βάρος και η ευθύνη να ξαναφέρουμε την ΕΑΑΑ και τα Παραρτήματά της σε περίοπτη θέση, ανάλογη του κύρους μας.
Αυτό μπορεί να υλοποιηθεί με ριζοσπαστικές τομές και αλλαγές, για να εκσυγχρονισθεί η λειτουργία και να επιτευχθεί  η αναβάθμιση,  μέσω   συντονισμένων δράσεων, βασισμένων στη διαμόρφωση μιας νέας αρχιτεκτονικής λειτουργίας. Για να αναδειχθεί έτσι η αγάπη και ο  σεβασμός στην παράδοση και στην αεροπορική ιδέα.
Την αναβάθμιση αυτή την οφείλουμε ως χρέος τιμής στους συναδέλφους που δεν είναι πια μαζί μας, σ΄ αυτούς  που είμαστε εν ζωή, καθώς και στους επερχόμενους από την ενέργεια.

Αγαπητές φίλες, αγαπητοί φίλοι συνάδελφοι της Πολεμικής Αεροπορίας και μέλη των ορφανικών οικογενειών.

Τολμώ να ζητήσω την στήριξη σας στις εκλογές του Παραρτήματος Θεσσαλονίκης της ΕΑΑΑ.  γιατί είμαι βέβαιος ότι και θέλω και μπορώ να συμβάλλω να επιτευχθούν οι παραπάνω στόχοι ,  με τη συνεργασία βεβαίως και των υπολοίπων μελών που θα αναδειχτούν από την κάλπη.
Η βεβαιότητα αυτή εδράζει στην αίσθηση ότι έχω αποκτήσει την ανάλογη εμπειρία τόσο κατά τη διάρκεια της υπηρεσιακής μου θητείας, όσο και ως στέλεχος μεγάλης βιομηχανίας, ως υπεύθυνος σύμβουλος σε  θέματα οργάνωσης, επικοινωνίας και αναπτυξιακών προγραμμάτων, για οκτώ  περίπου χρόνια και λόγω κυρίως της ενασχόλησης μου για μία οκταετία με την Τοπική Αυτοδιοίκηση,  ως Ειδικός Σύμβουλος των Δημάρχων Αξιού και Δέλτα.

Σας ευχαριστώ

ΣΗΜΕΙΩΣΗ Το πλήρες κείμενο των σκέψεων μου και των απόψεων καθώς και το βιογραφικό μου δημοσιεύεται στο προσωπικό μου προφίλ  στο facebook στο οποίο  μπορείτε να ανατρέξετε για λεπτομέρειες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου